Alışveriş merkezi rekabet gücünün arttırılmasına yönelik; hızla değişen perakende ve müşteri tercihleri doğrultusunda, ulusal ve uluslararası yeniliklerin takibi ve yeni trendlere göre projenin yönlendirilmesi bölgesel fizibilite çalışmalarının hazırlanması;
- Proje alanı ziyareti ve çevre gözlemi
- Proje bölgesi sosyo-ekonomik değerlendirmesi
- Proje bölgesi nüfus değerlendirmesi
- AVM ve Perakende sektörü genel değerlendirmesi
- Bölgesel olarak ihtiyaç boşluklarına göre AVM ve Perakende sektörü değerlendirmesi
- Proje Pazar ve kiralama olanakları ve seçenekleri değerlendirmesi
- Proje kapsama alanı, hedef kitle ve rekabet değerlendirmesi ve SWOT analizi
- Bölgenin ve lokasyonun ihtiyaç ve özelliklerine göre AVM genel yapısının belirlenmesi
- Bölgesel ihtiyaçlara göre proje niteliği ve en iyi sektörel konseptin belirlenmesi
- Perakende sektörünün ihtiyaçlarına göre genel ölçülerde mağaza m2’lerinin belirlenmesi
- Belirlenen kiralanabilir alana ve konsepte göre maliyet-kira-geri dönüş fizibilitesinin çıkarılması