Alışveriş merkezi rekabet gücünün arttırılmasına yönelik; hızla değişen perakende ve müşteri tercihleri doğrultusunda, ulusal ve uluslararası yeniliklerin takibi ve yeni trendlere göre projenin yönlendirilmesi bölgesel fizibilite çalışmalarının hazırlanması;

  • Proje alanı ziyareti ve çevre gözlemi
  • Proje bölgesi sosyo-ekonomik değerlendirmesi
  • Proje bölgesi nüfus değerlendirmesi
  • AVM ve Perakende sektörü genel değerlendirmesi
  • Bölgesel olarak ihtiyaç boşluklarına göre AVM ve Perakende sektörü değerlendirmesi
  • Proje Pazar ve kiralama olanakları ve seçenekleri değerlendirmesi
  • Proje kapsama alanı, hedef kitle ve rekabet değerlendirmesi ve SWOT analizi
  • Bölgenin ve lokasyonun ihtiyaç ve özelliklerine göre AVM genel yapısının belirlenmesi
  • Bölgesel ihtiyaçlara göre proje niteliği ve en iyi sektörel konseptin belirlenmesi
  • Perakende sektörünün ihtiyaçlarına göre genel ölçülerde mağaza m2’lerinin belirlenmesi
  • Belirlenen kiralanabilir alana ve konsepte göre maliyet-kira-geri dönüş fizibilitesinin çıkarılması